..σκέφτομαι και γράφω.

9.10.10

first meeting

Τα βασικά:
Αγγελική, 22 ετών και 9 μηνών. Αυτό με βεβαιότητα.
Τον εαυτό μου δεν μπόρεσα ή δεν θέλησα να τον χαρακτηρίσω ποτέ μόνη μου, το άφηνα στους άλλους, σε άτομα που αγαπώ και εμπιστεύομαι ώστε να μπορώ μετά να αποδεχτώ τους χαρακτηρισμούς. Οπότε δε σκοπεύω να περιαυτολογήσω.
Αισθάνομαι όμως μια τυπική υποχρέωση να δώσω μερικόυς συνοπτικούς χαρακτηρισμούς, αψυχολόγητη, εγωίστρια, εμμονική κάποιες φορές, ελεγχόμενα ρομαντική, υπερβολικά ανυπόμονη και παράλληλα αναβλητική..σε ελεύθερη μετάφραση ψιλοπερίεργη. Αν σας τρόμαξα αρκετά το backspace πάνω δεξιά.

Η ιδέα:
Η ιδέα για τη δημιουργία του ιστολογίου δεν ήταν ξαφνική, η αναβλητικότητα που λέγαμε..
Επειδή λοιπόν στο κεφάλι μου έχω στριμώξει πολλά, επειδή η ζωή μου δε σταματάει να με εκπλήσσει, επειδή έχω στο ενεργητικό μου μπόλικες ιστορίες καθημερινής τρέλας να μοιραστώ, επειδή βαρέθηκα να κουράζω μόνο το σκύλο μου (ο οποίος έχει ακούσει πραγματικά πολλά και το πιστεύω ότι κάποια στιγμή θα μιλήσει, δε μπορεί !) και επειδή είναι αδύνατον να είμαι μονίμως με τους φίλους μου, αποφάσισα να ξεσπάω και εδώ, χα !

Δεν ξέρω τι μπορεί να διαβάσετε στο μέλλον, απλά έχετε υπόψιν σας πως δεν θεωρούμε και το πλέον φυσιολογικό άτομο, προειδοποίησα δε φέρω καμία ευθύνη λοιπόν -ουφ-.
αυτά.
Χάρηκα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου